Mungkin.......


Dalam tidak ketentuan ku mencari arah memulihkan semula semangatku yang telah sekian lama berkubur. Aku cuba mengubah akan segala - gayanya namun tidak semudah itu... kembalilah aku ke rentak perjalanan hidup yang lalu... biarpun aku bergelar sang putra.. zack adalah zack tidak akan menjadi sang putra lagi......

Aku masih lagi merempat dan megemis hidup di pentas yang penuh dengan onak duri.... tewas.. tewas.. dan kecundang dalam semua kekuatan yang ku miliki......

Mungkinkah jua cinta terlarang ini terlalu menghantui ku untuk terus bergerak kehadapan.... cinta terlarang ini ku tahu akibatnya dan musibahnya.... kerana cinta ini aku terlalu derita dan sengsara... kerna cinta ini aku tewas didalam segala kebahagiaan ku.... kerna cinta ini hanya aku menjaganya .. hanya aku merindui bersendiri.. cinta ku ini cinta bertepuk sebelah tangan..... ku tahu cinta ini bukan milikku.. namun aku cuba bertahan kerna.. kerna.. aku terlalu menyayanginya sepenuh hati ku.. aku tertalu merinduinya setiap detik dan setiap saat.... aku tewas kepda tuntutan hatiku...... kerna sayang aku turutkan kerna sayang jugalah aku... makan hati berulam jantung setiap saat ... mungkin dia tidak memahimi disetiap pergerakkan dan alis mataku.... mungkin dia tidak merasai getaran hatiku ini.. mungkin dia tidak merasai apa yang ku rasai kini...... Aku tahu cinta itu tidak semestinya memiliki.. kerna itu aku tetap bertahan untuk mencdintai seseorang yang amat aku sayang..... tanpa pengetahuannya biarpun dia telah pun menjadi milik insan lain..... insan terlebih dahulu mengenalinya , insan pertama yang dia cintai.... dan hanya dia mencintai pasangannnya dan pastinya kehadiran aku tidak diperlukan... namun aku tetap bertahan dan akan terus mempertahankan cintaklu ini padanya.. sehingga aku menutup mata.. cinta ini cinta terlarang .. cinta yang tidak pasti penghujungnya.. cinta yang tidak akan bertemu di akhir nanti... namubn aku tetap gembira melihat akan kebahagiaannya.. Mungkinkah aku kan bersamanya.. mungkinkah...????

0 komen:

Post a Comment