Jatuh Tanpa Kepastian

Jatuh dan tewas aku didalam dilema dikala kabus malam, terbias aku tanpa perasaan, tanpa kepastian aku terasa kosong dan sunyi... hilang segala ketenangan ku, menatap waktu aku didalam kegelapan... Terkeliru dan terkedu lantaran permintan hati ini, apakah ertinya hidupku yang terhempas setelah ku kumpulkan segala kekuatan semangat mengharungi hidup. Kejutan ini tidak ku sangka memberi kesan yang lebih mendalam. Mencari aku dimana silapnya, tercari aku sinar untuk kembali senyum... kemanakah perginya kemesraan ku, senyuman ku... segalanya pudar sukar bagi ku untuk melampiaskannya.... Penat nya Ya allah, letih, sakit dan deritanya hidup ku
Tidak adakah sinar bahagia untukku walu hanya seketika waktu untuk menatap hidup, selingkuh hidupku terlalu perit untuk direngkuh... apakah kesudahan hidupku ini,

0 komen:

Post a Comment