Satu Kepuasan.......


Hari dapat gak aku siapkan kolam landskaps aku...... hue3... sampai petang aku wat.. sok aku upload pic kolam tu ya......

Tadi dalam sibuk - sibuk pown aku sempat gak kemas bilik aku dengan suasana baru.....

Hari ni aku xleh nak sms or call coz maxis sengal sangat - sangat .. tension aku......

Exam hari ni.. aku lulus... lagi... cuba aku xberpuas hati.. coz soklan - soklan mencabar xlah secabar maner pon....

Alahai.. aku teringin sangat nak cabar kebolehan aku sejauh mana.. nak gak aku cuba kebolehan diri aku sesekali...
tapi aku pown x twu lagi aku nak wat apa....
aku nak cari kelaianan.. satu perbezaan baru.....
nak cari satu keja yang xpernah aku buat tp susah sangat nak buat.. errmmmmm
Soal keja.. aku dapat lagi client baru tuk maintain pc program.... secara part time.... but kali ni.. ha3... kena charge ikut standard price la.. dah xleh nak membantu sangat.. coz owang lain senang aku yang rugi masa.. dan harta benda....... pepun.... aku ok.. dah mulai sihat.. sikit....syukur kehisatan ini kurniaan illahi yang maha berkuasa......

0 komen:

Post a Comment